Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

05 mei 2006

I beg your pardon

Ik zat daarnet zowat te zwelgen in zelfmedelijden, een aantal dingen lopen niet helemaal zoals ze zouden moeten lopen, en ik krijg mezelf maar niet aan het werk gezet, terwijl er een hele hoop taken op me liggen te wachten.
Ik was me voor de duizendste keer aan het afvragen waarom ik in godsnaam ook alweer in de kampkern wilde. En waarom mensen zoveel vertrouwen hebben in mijn kunnen, als ik niet eens in staat bleek een teambuildingsweekend vlekkeloos te laten verlopen.

En daar bracht iTunes de redding met Lynn Anderson. They never promised me a rose garden, en moeilijk gaat ook! Tsjakaaaaaaaaaaah!!!!!

I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.
Along with the sunshine,
There's gotta be a little rain sometimes.
When you take, you gotta give, so live and let live,
Or let go.
I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.

I could promise you things like big diamond rings,
But you don't find roses growin' on stalks of clover.
So you better think it over.
Well, if sweet-talkin' you could make it come true,
I would give you the world right now on a silver platter,
But what would it matter?
So smile for a while and let's be jolly:
Love shouldn't be so melancholy.
Come along and share the good times while we can.

I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.
Along with the sunshine,
There's gotta be a little rain sometimes.

I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.

I could sing you a tune or promise you the moon,
But if that's what it takes to hold you,
I'd just as soon let you go, but there's one thing I want you to know.
You better look before you leap, still waters run deep,
And there won't always be someone there to pull you out,
And you know what I'm talkin' about.
So smile for a while and let's be jolly:
Love shouldn't be so melancholy.
Come along and share the good times while we can.

I beg your pardon,
I never promised you a rose garden.
Along with the sunshine,
There's gotta be a little rain sometimes.

1 Comments:

At 22:33, Blogger Endless Audacity said...

IIIIIII I love that song!!!!!!!!!! *uitroepteken*

En seg, mie, uw kunnen hebde nu al wel bewezen wat mij betreft, tsssk. Die ene 'vlek' annuleerde de rest van het geslaagde weekend niet he. En ik moet de eerste keer nog meemaken dat eender wat, eender waar, door eender wie, vlekkeloos verloopt :) So chin up lady.

 

Een reactie posten

<< Home