Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

01 maart 2006

This is the story of a girl

Tegen alle verwachtingen in geen gezeur en gezaag van mijn ouders, ze lijken het wel okee te vinden! Ik heb zelfs niet één keer "maar ze is zo jong" gehoord. Misschien heb ik te lang gewacht om het te vertellen, maar het feit dat ik zo lang gewacht heb, maakt ook dat ze niet kunnen zeggen dat het binnen een week wel gedaan zal zijn. Toch nog enig voordeel eruit gehaald, volgens mij!

Dit weekend was fijjjjjn! Zaterdag de hele dag bij liefje gezeten, gezelschapsspelletjes gespeeld en TV gekeken.
Zondagavond kwam ze eten, samen met mijn broer en zijn verloofde, en dat viel heel goed mee, ze was dood van de stress (wat volkomen begrijpelijk is) maar mijn ouders hebben haar niet aan een kruisverhoor onderworpen, en de sfeer was zeer ontspannen. Daarna zijn we gaan poolen in de crossroads, en omdat de kans bestond dat ze dan geen tram naar huis meer zou hebben, heb ik maar gezegd dat ze wat mij betreft kon blijven slapen. Ruimdenkende ouders heb ik, want het was okee :) Alleen samen douchen vond papa zo geen goei plan :D

Maandagochtend is ze mee opgestaan, en mee met mij naar de les gegaan. Helaas voor haar was het Vlaanderen's saaiste prof, dus in de namiddag zijn we't afgetrapt, en ben ik tiramisu gaan maken voor haar. Die helaas jammerlijk mislukte en uitdraaide op een vloeibaar zootje met daarin drijvende koekjes. Ik moet mijn ingrediënten toch echt beter afmeten :D

Gisteren heb ik mijn werk voor kampweekend afgemaakt, en gezeurd dat de ben&jerry-verkopende pizzeria in onze buurt pas om 17u opengaat, en wat gebeurde er plots, zo rond een uur of acht? De bel ging, en daar stond mijn liefje, met een McFlurry! De Ben&Jerry scoopshop op de Melkmarkt was al dicht, dus had ze dat maar meegebracht. 't Is toch zo'n schatje!

Vanavond gaan we weer poolen, met Frank en Tim en Tim en Julien, we zullen die homo's eens afdrogen *kuch*

Voor de rest is het gigantisch druk geweest, met alle voorbereidingen voor het kampweekend die nog moesten gebeuren, ik raad het niemand aan: pas een maand op voorhand beginnen voorbereiden aan dat ding! Het is hels! In ieder geval, het kampweekend zal er staan, en dat is het belangrijkste. Dat we dan het warm water niet hebben uitgevonden en veel mosterd hebben gehaald bij de kampkernen van 2004 en 2005, is bijzaak. En als je dacht dat het na dit weekend afgelopen was? Vergeet het!
Op 12 maart stellen we de kampploegen samen, en op 25 maart gaat de XL-ploeg al teambuilden. Halelujah!

Tot gauw!

Oh, wat die titel met de post te maken heeft, vraagt u zich af? Niks eigenlijk, maar'k zit met dat liedje in mijn hoofd, en'k kon zo meteen geen betere titel bedenken ;)

3 Comments:

At 13:35, Blogger Filliberke Randall said...

zie nu wel dat ze niet te goed overeen komen, want uw ouders weten nog meer dan ons over uw duister verleden...

 
At 10:21, Anonymous Anoniem said...

I'm glad to soo you're doing very ok :) (but don't make me jealous huh *wink*)

 
At 15:32, Blogger Spruit said...

Ik kan het niet laten, taalpurist zijnde...:

"A peak into my life, dreams, hopes and thoughts!"

Peak (n.): The point of greatest development, value, or intensity.

Peek (n.): A brief or furtive look.

 

Een reactie posten

<< Home