Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

08 maart 2006

Rare jongens die co's

Wilden ze allebei ook nog eens stafkaart zijn op het andere kamp. Goe zot zeg ik u! Het blijft een noodplan, maar intussen zijn we al zeker met 6, met een beetje geluk is de kampkern vandaag of morgen zelfs volledig. Maak dat mee! Dat de rest van de co's in mijn vriendenkring rare jongens of lesbo's zijn zal jullie waarschijnlijk niet verbazen, ik ben er zelf ook een mooi voorbeeld van.

Vanavond alweer niet naar EV, deels omdat ik weinig zin heb in een confrontatie met mevrouw de ondervoorzitter, deels omdat ik geen zin heb om de vragende, nieuwsgierige blikken van deelnemers aan het kampweekend te ondergaan. Nog maar eens gaan poolen dus, en dit keer winnen we wel, let maar op!

Morgen RVB-vergadering, normaal gezien vooraf gegaan door een uitpraatgelegenheid voor voorzitter en ondervoorzitter. Ach ja.

Eerst school, dan kamp, en al de rest komt later!

Ohja, mocht iemand het weer kunnen beïnvloeden, ik heb dringend nood aan zon en lente-gevoel!

3 Comments:

At 16:32, Blogger zoutzoetzout said...

Nou ... je knippert eens met je ogen en de kampkern ziet er weer helemaal anders uit. Dat belooft voor de kampploeg :D

 
At 18:35, Blogger Filliberke Randall said...

"Ohja, mocht iemand het weer kunnen beïnvloeden, ik heb dringend nood aan zon en lente-gevoel!"

idem dito!!!!!!!

 
At 16:39, Blogger Spruit said...

Kom kom kom, Sofie. Iedereen is erg hoopvol voor deze kampploeg. Het zijn stuk voor stuk mensen die voor het eerst in de kampkern zitten, al hebben de meesten wel al een of meerdere kampervaringen achter de rug.
Dit jaar zal het kamp anders zijn dan de vorige jaren. Dan is het best handig dat er ook een nieuwe ploeg achterstaat, die minder geneigd is om terug te grijpen naar de vorm van de vorige jaren...

 

Een reactie posten

<< Home