Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

24 maart 2006

Ik weet terug waar mijn hoofd staat!

Eigenlijk had ik de voorbije week niet eens zóveel te doen, maar het leek gewoon ontzettend druk en hectisch. Lange, vermoeiende schooldagen, vergaderingen, "huiswerk" enzoverder enzovoort.
In elk geval heb ik nu mijn hoofd weer teruggevonden, en kan het eventjes wat kalmer aan.

De saaiste module van dit jaar; NKO is nu afgelopen, volgende week begint mijn droommodule: pediatrie! NKO was dan wel saai, het werd wel gegeven door een prof die snapt hoe onze wereld in elkaar zit. Die begrijpt dat het wel erg moeilijk en onrealistisch is om ons dingen te laten leren waarvan we geen cursusmateriaal hebben. Bij beeldvorming is dat altijd hetzelfde liedje. Je hebt er les over, gedurende een 3-tal uur, en dan 3 maanden later op het examen moet je dat maar kunnen reproduceren. Dat lukt dus echt wel niet, en deze prof heeft dat begrepen. Hoera!

Het kamp bolt ook aan IC-snelheid verder, dat wil zeggen dat het na de sneltreinvaart voor het kampweekend toch al wel wat kalmer is :)
Beide medewerkersploegen zijn volledig, en dus ook de kampkern heeft z'n 7de lid gevonden, in Tim, wie had dat ooit durven denken ;) Nu kan het teambuilden dus beginnen, en hopelijk kan ik dan weer een versnelling lager schakelen...

C'est tout, à la prochaine!

1 Comments:

At 17:11, Blogger Spruit said...

Ik meende bepaalde signalen van frustratie te bespeuren in uw eega, dus een lagere versnelling zal niet alleen jij leuk vinden ;-)

 

Een reactie posten

<< Home