Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

03 februari 2006

Vakantie!

Eindelijk!
En genieten zal ik! Vanavond nog eens een goei fuifke van EV, en morgenvoormiddag vertrek ik richting zee, en dan zien ze mij hier niet meer terug voor volgende week zaterdag in de namiddag :P

¡Hasta luego!

3 Comments:

At 17:11, Blogger Filliberke Randall said...

byebye

met dit weer naar zee? :)

 
At 15:44, Anonymous Anoniem said...

komt maar snel terug gij!!! :'(
@frank: met met dit weer naar zee gaan is heus niets mis!

 
At 23:41, Anonymous Anoniem said...

schat,de vakantie is al lang gedaan! waar blijf je?!?
tss!

 

Een reactie posten

<< Home