Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

03 november 2005

November

En hier ben ik dan vanmorgen om kwart voor zeven voor opgestaan! De les begon om acht uur, een heel half uur vroeger dan normaal, en na een half uur inleiding, en twee uurtjes les (embryologie en anatomie, kan het nog saaier?) zat het er al op. Ze wisten ons wel te vertellen dat we voor de klinische lijn altijd onze witte jas moeten meebrengen. Nou da's fijn, vooral omdat we vanmiddag al klinische lijn hebben, en niemand dus wist dat dat moest. Gelukkig beginnen wij alvast op OK, dus we zullen wss wel een schort ofzo krijgen.
Volgende week trouwens nog meer OK, 'k zal maar wat anatomie gaan blokken voor ik daar op m'n eentje tussen de mensen met diploma sta in de weg te staan :) it kinda freaks me out that they talk about "als jullie op de stage mee komen opereren." Euh, excuseer, mee opereren? Ik weet amper het verschil tussen dunne en dikke darm, wat gaat ge mij dan abdominale chirurgie laten doen??? Waarschijnlijk is het chirurgs voor "als jullie in het OK wat in de weg komen staan en stomme vraagjes van ons beantwoorden," daar ga ik voorlopig toch maar vanuit, kwestie van mijn gemoedsrust te bewaren :)

Wat is er nog allemaal gebeurd? Niet echt heel veel eigenlijk. Ben druk bezig geweest met start- en kaderweekend, waardoor ik de 5 dagen vrij niet echt heb gebruikt om te studeren, zoals ik me had voorgenomen. Dinsdag ben ik met de mama en de papa naar Langemark gereden, en naar Zonnebeke en Vladslo, kerkhoven gaan bekijken. Ik wilde absoluut nog eens terug naar het Duitse oorlogskerkhof in Langemark, omdat ik er mooie foto's dacht te kunnen maken. De sfeer was iets minder dan vorige zomer, maar ik hoop toch op enkele mooie foto's. In Vladslo ook nog een paar foto's gemaakt van het treurend ouderpaar, een kunstwerk dat er staat. Heb de foto's nog niet op de pc gezet, we zullen zien wat't geeft.

Zaterdag naar de trefdag geweest, eindelijk het AIDS-bekerspel gespeeld! Na 5 jaar bij EV had ik dat nog altijd niet gespeeld, en dat wou ik toch echt wel eens doen! Het was overigens heel leuk, dus op de volgende A-teamvergadering ga ik eens pushen om dat in de planning te zetten. De meneer van de Federatie gaf dat overigens zeer goed :) Voor de rest veel kampertjes gezien, waarvan ik van enkele nog de naam wist ('t is echt wel heel erg dit jaar!) en wel leuk gebabbeld. Oh! En Jonas nog eens gezien! Lang geleden dat ik de hete brok stoofvlees van de kookploeg nog eens had vastgepakt, fijn!!!

Zondag Roleplay, eindelijk nog eens. Broertje komt ook meedoen, maar kon deze week niet omdat hij op Saga was, hij heeft in elk geval weer een erg typische naam gekozen voor zijn personage: Ludovicus. 't Was tof, en hopen dat de volgende sessie weer geen 7 keer verzet moet worden, 't zal sowieso al eind november zijn eer ik nog eens kan...

Maandag ben ik 's avonds met Tim naar de allerlaatste voorstelling van Bart Peeters in het Nederlands geweest. Drie jaar geleden had ik'm al eens gezien, toen het nog Bart Peeters zonder circus heette, maar die naam ook al voorbij gestreefd was omdat hij toen z'n muzikanten al meehad :) In die drie jaar veel nieuwe, leuke liedjes (zes orang oetans in een baobab blijf ik geweldig vinden!) en ik denk 2 muzikanten erbij. Al bij al een geweldig optreden, heel blij dat ik het gezien heb! Bij deze: dankjewel Tim!

Gisteren had ik in feite twee mogelijkheden: ofwel studeren, ofwel werken voor het kaderweekend. Ik moet de kwisvragen nog uitzoeken en nog een aantal verzinnen. Uiteindelijk is het geen van beide geworden, en heb ik de hele middag filmpjes van Alles Kan Beter gedownload en bekeken, voor de activiteit van 's avonds. 'k Heb ook nog overwogen om naar't Schoonselhof te gaan, maar heb uiteindelijk besloten om het toch maar niet te doen. Uiteindelijk is er helemaal geen graf om naartoe te gaan, en op een dag als gisteren zag ik het niet zitten om aan de strooiwei te gaan staan. Beetje vreemd enzo. Misschien dat ik er binnenkort wel eens langs ga, op een van die zeldzame vrije dagen.

En vandaag zit ik weer gewoon op school, bah! Normaal ging papa me komen halen straks, omdat ze naar Ikea gingen en da's hier vlakbij, maar nu hebben ze besloten naar de Boekenbeurs te gaan (ze zullen hun plezier opkunnen, 't is nog altijd herfstvakantie) dus moet ik gewoon met de bus naar huis.

Dit weekend startweekend en daar heb ik best wel zin in :D Dan een weekendje beetje rustiger (ondanks feestje bij K&K) en dan Kaderweekend. En ik denk dat ik de maandag daarna maar eens niet naar de les kom, om een beetje bij te slapen en bij te studeren... I'll prolly need it.

Ohja, voor de mensen die een illustratie willen van hoe wanhopig ik ben: Ik heb zaterdagnacht gedroomd dat ik een relatie had met Gert Verhulst (yes, of all men, I had to pick him) en ik vond het geloof ik nog een goeie relatie ook. Bovendien zit ik weer dingen te denken over bepaalde pubers waarvoor ik eigenlijk helemaal niets voel, en over wie ik dus beter ook dat soort dingen niet denk. Stom hoofd, hou daarmee op!
Ik denk dat ik het hier maar bij laat voorlopig. Hasta la bananas babies!

5 Comments:

At 18:24, Anonymous Anoniem said...

Ff niet meteen een reactie op die post, maar op je disclaimer: eh, deze site ziet er in IE en in Firefox exact hetzelfde uit hoor, dunno waarom die daar ergens staat :-)

 
At 19:41, Blogger Karolien said...

ja nu wel, maar toen ik hem pas gemaakt had dus niet :)
en in IE doet hij lastig tijdens het scrollen enzo

 
At 20:09, Anonymous Anoniem said...

Fran Drescher - Gert Verhulst, ochot, ieder zijn meug he.

 
At 10:38, Blogger Spruit said...

Ik ga pas wanhopen wanneer jij een lief hebt. Alhoewel, als jij Gert Verhulst opscharrelt, dan blijft de hoop intact!

 
At 12:21, Anonymous Anoniem said...

ik hoop dat t met mij toch beter is dan met Gert Verhulst :D
xx, de puber waar je niks voor voelt ;)

 

Een reactie posten

<< Home