Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

25 november 2005

Huisartsenstage - The sequel

Zoals ik gisteren al schreef, had men mij bij een huisarts in Zandvliet gezet. Vandaag kwamen ze dan meer uitleg geven, en'k heb dus gereclameerd.
-Ahja, ge komt van linkeroever en ge moet naar Zandvliet.
-Inderdaad, ik heb het opgezocht en ik zou twee uur onderweg zijn.
-Kunt ge ni langs de Liefkenshoektunnel?

Ik bedoel: aaaargh! Waarom gaan die er allemaal maar vanuit dat wij, als 21jarigen, allemaal kunnen beschikken over een auto? Moet ik die toveren misschien? Tesamen met geld voor de naft? Ik heb nog geen tijd voor de dingen die ik moet doen, laat staan voor dingen die ik er eventueel zou kunnen bijnemen, zoals werk. Ik heb iets meer dan een half jaar gewerkt bij UGC, en sorry, maar ik had het op geen enkele manier langer kunnen volhouden. En van dat loon had ik trouwens geen auto kunnen kopen, tenzij eentje waarbij je per kilometer een onderdeel verliest.

In tussentijd heb ik meneer de dokter stageregelaar een andere dokter voorgesteld (die achter mijn hoek woont, moehaha) en hij gaat die bellen, hopelijk vindt zij het okee, en kan ik daar mijn stage doen. Maandag meer nieuws ;)

Het stormt in mijn hoofd en
het regent in mijn ziel.

==>Ik word soms lyrisch als ik in een melige bui ben (zoals gisteren dus)

1 Comments:

At 19:53, Blogger Karolien said...

't is in de sakkosj!
morgen nog terugbellen om concrete afspraken te maken, en dan ben ik dus geen 2u onderweg naar Zandvliet, hoera!

 

Een reactie posten

<< Home